قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

بازی کامپیوتر Pipe Mania پازل لوله کشی سرعتی و سرگرم کننده است که از گذشته طرفداران بسیار داشته به همین منظور سایت نرم افزار دانلود رایگان این سرگرمی فوق العاده را به اشتراک گذاشته است. در این بازی بازیکنان باید لوله ها را به منظور حفظ جریان آب که با سرعت به جلو می رود بر روی شبکه کاشی ها قرار دهند. آب باید از طریق لوله ها بدون اینکه از آن بیرون بریزد حرکت کند. بازیکنان به سرعت بالای انگشتان، تفکر سریع و رو به جلو، هماهنگی دقیق، نیاز دارند. و اگر میخواهند در مقابل محدودیت های زمانی جان سالم به در ببرند باید علاقه ی زیادی به این بازی داشته باشند. فشار و دقت برای حرکت در این بازی حرف اول را می زند.
بازی کامپیوتر پازل لوله کشی با استفاده از عناصر جدید پیشرفت بازیکنان را افزایش خواهد داد. بازی لوله کشی مهارت بازیکنان را در پنج حالت مختلف بازی آزمایش می کند: جهان، بازی آنلاین، پاداش، چند نفره، کلاسیک و بهتر از همه خود بازی است. بازیکنان در بیش از هفتاد مرحله و با هفت تم مختلف برای ایجاد جزیره جهانی خود حرکت میکنند. این بازی با تصاویری پیشرفته، حملات متعدد و خسارت های آنها، ارتشی از شخصیت هایی که به شما کمک و همچنین مانع از آسیب شما می شوند میتواند ساعت ها برای شما سرگرمی ایجاد کند.

Pipe Mania Puzzle PC Game - بازی کامپیوتر لوله کشی

ویژگی های بازی لوله کشی

  • رقابت کردن چند نفره و تک نفره
  • تصاویر پیشرفته، و کاراکترهایی که شما به شما کمک می کنند و مانع از حملات و آسیب به شما می شوند
  • مکانیک های جدید بازی، قطعه های جدید
  • شامل بیش از 300 مرحله در سراسر پنج حالت بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • گرافیک: 64
  • پردازنده: 1 GH


و...


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:32 ] [ سید حامد جلالی ]

 

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. امیدواریم با دانلود این بازی بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید و جذاب ببرید.

 

drawin بازی مهیج و کم حجم میمون داروین برای کامپیوتر   Darwin the Monkey

 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:29 ] [ سید حامد جلالی ]

سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان اکنون ورژن کامل یکی از بازی های محبوب گوشی های همراه را برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتر که به جرات می توان گفت کمتر کسی آن را در دنیای بازی موبایل میشناسد یک ژانر اکشن هیجان انگیز دارد و سرگرم کننده ترین بازی های همراه شناخته شده که اکنون می توانید ورژن کامپیوتر آن را بازی کنید و لذت ببرید.
در
بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید. به کمک Angry Birds بروید و از ضرب و شتم مارموست های شرور با برداشتن موانع نجاتشان دهید.

Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 Full PC Game - بازی کامپیوتر پرندگان خشمگین ریو

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista/7
  • پردازنده: 1 GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
  • کارت گرافیک: سازگار با Graphic OpenGL 1.3



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:16 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد حیوانات و گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه زیبای تعطیلات داغ مزرعه مانیا یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.
دوستان همیشگی آنا، مادربزرگ و پدربزرگ دوباره به
بازی مزرعه برگشتند. این بار در حالی که در تعطیلات به سر میبرند، تصمیم میگیرند تا در مسابقه بهترین کشاورز شرکت کنند. به آن ها کمک کنید تا ثابت کنند که بهترین هستند. با قهرمانان ما در کشور های گرمی مانند استرالیا، مصر و چین سفر کنید و مهارت کشاورزی خود را در سرزمین های مختلف محک بزنید.
بازی Farm Mania Hot Vacation سورپرایز های زیادی برای شما دارد. حالا شما میبایست به مراقبت از حیوانات نادر و عجیب از جمله شتر مرغ، بز کوهی، طاووس و بسیاری دیگر بپردازید. همچنین کاشت و نگهداری از گیاهان نادر بوته کیوی، درخت انار و پاپایا عنبه هندی فرصت مناسبی برای آشنایی و پرورش آن هاست.

Farm Mania Hot Vacation Final PC Game - بازی تعطیلات داغ مزرعه مانیا


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Youda Farmer 3: Seasons مدل جدیدی از بازی های سرگرم کننده


در بازی جذاب و سرگرم کننده Youda Farmer 3: Seasons شما به عنوان Player نقش فردی را بازی خواهید کرد که یک روستای مخروبه را با تلاش و کوشش به یک روستای آباد تبدیل خواهد کرد. در این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که در 4 فصل سال انجام می پذیرد پازل ابتدایی آماده است تا پس از طی مراحل مختلف پازل ها یکی یکی حل شده و نقشه روستا نمایش داده شود. زمان و سرعت عمل کاربر بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. چرا که کاربر باید در سریعترین زمان ممکن غذا برای کارگرها تهیه کند تا آن ها بتوانند به واسطه چوب های آماده شده ساختمان ها را تعمیر کنند.
مراحل متعدد و جذاب که هریک با دیگری متفاوت هستند باعث جذابیت دو چندان بازی خواهد شد. موزیک های دلنشینی که در هنگام اجرای بازی نواخته می شوند به همراه گرافیک مناسب دو نکته اساسی در مورد
Youda Farmer 3: Seasons به حساب می آید. نسخه 3 به سبب امکانات جدید و همچنین نوع جدید طراحی بسیار سرگرم کننده تر از قبل شده است ؛ پیشنهاد ما دانلود و تجربه این بازی بسیار جذاب است.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:10 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Angry Birds Rio 2011 نسخه جدید پرندگان خشمگین


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه
AngryBirds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی
Angry Birds Rio 2011:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله
ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:53 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی - بازی رایانه

اگر دوست دارید زندگی خارج از شهر را تجربه کنید که تا به حال همانند آن را ندیده اید سایت نرم افزاری دانلود رایگان آرزوی شما را برآورده کرده است. دیگر همانند گذشتگان نیاز به فرو رفتن در رویا نیست زیرا که ساخت رویای شما با انیمیشن فراهم شده. شما می توانید همانند یک کشاورز بر روی زمین خود زحمت کشیده و امرار معاش کنید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید زیرا سایت دانلود رایگان تصویر ذهنی شما را برای بازی کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده است.

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی مزرعه مجازی Virtual Farm 2 PC Game در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه مزرعه مجازی یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.

اگر دوست دارید حالا که فصل تابستان شده, یک مزرعه برای خود دست و پا کنید و آن را رشد و توسعه دهید و از آن در آمد کسب کنید و بتوانید سرگرم آن باشید ما به شما بازی مرزعه مجازی را که شرکت موفق بازی سازی Alawar Games آن را ساخته دانلود کنید و از آن لذت ببرید. بازی دارای 8 فصل مختلف است. شما می توانید 10 کارخانه را بسازید. 10 محصول را می توانید بکارید و برداشت کنید. بازی برای اجرای اول دارای راهنمای حین بازی است و باعث می شود یاد گرفتن بازی بسیار سریع و آسان باشد. این بازی از پیش کرک شده می باشد و کافی است آن را نصب کنید و لذت ببرید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:47 ] [ سید حامد جلالی ]
 
دانلود نرم افزار طراحی ArtRage Studio Pro 3.0.7
اگر از دید یک نقاش و هنرمند به یک عکس زیبا که توسط یک دوربین گرفته شده نگاه کنید ، می توانید گاهی تابلوی نقاشی زیبایی را که از همین عکس برگرفته شده است تجسم کنید و تصمیم به کشیدن آن بگیرید. اما اگر تخصص و توانایی چندانی در زمینه نقاشی و طراحی ندارید می توانید از نرم افزاری مانند ArtRage Studio استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید از عکس های دیجیتال خود طرح اولیه سیاه قلم تهیه نمایید و توسط همین نرم افزار آن را به یک نقاشی رنگی بسیار زیبا تبدیل نمایید. برای انجام اینکار به اندازه ی کافی ابزار در اختیار شما قرار داده شده است تا بدون احساس کمبود بتوانید از خلاقیت و سلیقه ی خود استفاده کنید و حاصل کار خود را آنگونه که دوست دارید آماده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب ....
[ یک شنبه 17 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 17:44 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود رایگان بازی DeathSpank : Thongs Of Virtue
نام بازی: DeathSpank : Thongs Of Virtue
پلتفورم : pc
ژانر: Action Role-Playing
سال انتشار: Nov 30, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Hothead Games
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد

DeathSpank : Thongs Of Virtue عنوان یکی از بهترین بازی های منتشر شده در 30 شهریور سال 2010 میباشد که به جرات میتوانم یگویم یکی از بازی هایی بود که انتظار 6 ساله برای آن به معنای واقعی کلمه ارزش داشت.ناشر این بازی کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز بود و سازنده این بازی نیز Hothead Games میباشد.شرح بازی : درست از سال 2004 میلادی بود که گیمر های زیادی منتظر این بازی بودند.بازی ای که طراحی آن بر عهده ران گیلبرت بود.درست در مرداد 2010 بود که بر روی شبكه‌های ایكس‌باكس‌لایو و پلی‌استیشن عرضه شد که مورد توجه بسیاری از منتقدین بازی قرار گرفت.درست یک ماه بعد بود که هات‌هد گیمز، اعلام کرد که نسخه ای جدید از این بازی تحت عنوان DeathSpank : Thongs Of Virtue منتشر می شود.البته این نسخه همراه با نسخه اصلی در حال ساخت بوده است.به خاطر محیط فراگیر بازی این اجاز به طراحان داده شده است تا سلاح های پیشرفته وارد بازی شوند. این بازی جدای از بازی DeathSpank میباشد و این بدین معناست که اگر بازی DeathSpank را انجام نداده اید مشکلی در روند بازی DeathSpank : Thongs Of Virtue بوجود نمی آید...
دانلود رایگان بازی DeathSpank : Thongs Of Virtue به همراه تعدای پیش نمایش درادامه مطلب....

 


ادامه مطلب ....
[ یک شنبه 17 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 15:53 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی Stoked Big Air Edition
نام بازی: Stoked Big Air Edition-RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: Mar 11, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Destineer
حمایت توسط : Bongfish GmbH
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از گذشت بیش از دو سال بالاخره بازی Stoked Big Air Edition برای کنسول رایانه منتشر شد .این بازی در تاریخ 11 مارس 2011 توسط کمپانی
Destineer منتشر و توسط Bongfish GmbH ساخته و حمایت شد.این بازی دارای یک سبک متفاوت و فراتر از یک بازی ورزشی میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر بازی و همچنین ذکر ویژگی های این بازی داریم.بازی Stoked Big Air Edition توسعه یافته فیلم  پر مخاطب Absinthe میباشد .یکی از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه این بازی فیزیک منایب آن میباشد که داشتن چنین فیزیکی برای این بازی با این سبک ضروری میباشد.نگاه ها و سبک ها در این بازی شبیه سازی شده جهانی میباشد .گرافیک بازی در حد مطلوب میباشد و میتوان آن را قابل قبول دانست.جالب است بدانید اولین نسخه این بازی برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد که بعد از گذشت حدود دو سال برای کنسول رایانه منتشر شد.گرافیک پویا به همراه هیجان بسیار بالا شما را در این بازی یازی میکنند.

دانلود بازی Stoked Big Air Edition به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب..


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:50 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود رایگان بازی Crysis 2
 
 
 


نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:48 ] [ سید حامد جلالی ]
 
دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5  Battle of the Atlantic

نام بازی: Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه سازی/ بازی سه بعدی
سال انتشار:2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English,
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Romania
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic نام یک بازی فوق العاده زیبا به سبک بازی های شبیه سازی شده میباشد که در تاریخ دوم مارس سال 2010 میلادی توسط کمپانی عظیم و معروف یوبی سافت منتشر و ساخته شد.همیشه بازی های به سبک شبیه سازی شده طرفداران بسیاری را در جهان گیم داشته است و همان طور که قبلا گفته ایم روز به روز بر لیست بازی های به سبک شبیه سازی اضافه میشود.بازی Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic یک بازی شبیه سازی زیر دریایی میباشد که بازی در راستای ادامه فیلم شکارچی خاموش ساخته شده است.شما در نقش هدایت گر یک زیر دریایی وظیفه دارید در اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه در برابر ناوگان نیروهای متفقین مقابله کنید.شما باید منتظر یک جنگ به تمام معنا واقعی در این اقیانوس باشید.از این لحظه به بعد این نیرو ها برای شما فکر و آرامش نمی گذارند و شما باید در تمامی مراحل از تاکتیک های خود برای مقابله استفاده کنید...!!!
ویژگی های بازی:
- دسترسی به همه قسمت های زیر دریایی از طریق راه رفتن
- تعمال با کارکنان زیر دریایی  / مشاهده عملکرد آن ها
- مبارزات پویا / توانایی انتخاب استراتژی خود در دریا
- عملکرد فوق العاده بالای زیر دریایی ها / جزئیات بالا در طراحی کاراکتر ها
بازی در کل از لحاظ گرافیک در حد متوسط به بالا میباشد. و میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشید..

دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی درادامه مطلب...


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:45 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood
 



نام بازی: Assassins Creed Brotherhood
پلتفورم : pc
ژانر: اکسن
سال انتشار: March 16, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بالاخره بعد از مدت ها  صبر و تحمل نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassins Creed Brotherhood در تاریخ 16 مارچ 2011 توسط کمپانی عظیم یوبی سافت ساخته و منتشر شد.در ادامه علاوه بر ارئه بازی (+کرک) به نقدی کوتاه از بازی اشاره ای دارم.اگر از طرفدارن بازی آساسینز باشید حتما میدانید که بازی سیر تاریخی دارد. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی داستانی تاریخ دارد و مشخص نیست یوبیسافت تا چه اندازه مایلز را در جریان تاریخ قرار میدهد.داستان بازی ادامه بازی Assassin's Creed II میباشد بنابراین برای اینکه بتوانید از این بازی لذت تمام و کمال را ببرید در ابتدا لازم میباشد که نسخه های قبلی آن را بازی کنید.اوضاع مساعد میباشد.در پایان نسخه قبلی زمانی که اتزیو به سمت شهر خود مهاجرت میکند  از پیشامدی که گروه بازی برای وی رقم زده اند هیچ گونه خبری ندارد.در این هنگام هست که گروه Borgia با حمله به شهر قصد دارد ... !!! از داستان بازی که بگذریم گرافیک بازی بسیار جای نقد دارد.همان طور که قبلا گفتیم بازی هایی که در 2011 منتشر میشوند انتظار میرود گرافیکی مطلوب به بالا داشته باشند.این بازی نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد و باید عرض کنم گرافیک آن نسبت به بازی 2 Assassins Creed به مراتب بالاتر میباشد.بازی به علت محدود بودن فضای آن  جزئیات را به خوبی رعایت کرده است.در حقیقت چنان چه بازی دارای یک فضای گسترده تری بود پیاده کردن چنین جزئیاتی در بازی امکان پذیر نبود. جالب است بدانید یکی از مزیت های این بازی که اکثر منتقدان به آن اشاره کرده اند فیزیک عالی بازی میباشد.  گیم پلی بازی Assassins Creed: Brotherhood همانند نسخه های قبلی میباشد با این تفاوت که جزئیات آن به مراتب بیشتر شده و امکاناتی جدید برای گیمر محیا شده است تا بازی از یک نواختی خارج شود . وجود چنین ابتکاری در گیم پلی از دیدگاه منتقدان یک مزیت برای این بازی میباشد.به جرات میتوان گفت بازی Assassins Creed Brotherhood یکی از بهترین موسیقی متن بازی را دارا میباشد.این را میتوانید از آمار دانلود ost های این بازی پی برد.توجه کنید در این بازی گیمر میتواند از طیف گشترده ای از شخصیت های منحصر به فرد هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد و یکتا استفاده نماید.بیشتر انتقاد منفی از این بازی مربوط به باگ های گرافیکی این بازی میباشد اما جالب است بدانید با توجه به این عیب بزرگ بازی Assassins Creed: Brotherhood از سایت گیم اسپات امتیاز 9از 10 را دریافت کرده است...

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Brotherhood به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:40 ] [ سید حامد جلالی ]
 
http://dl4.mihandownload.com/2011/Farshad/pic/Warhammer%2040,000%20Dawn%20of%20War%202%20-%20Retribution%20(1).jpg
نام بازی: Warhammer 40,000: Dawn of War 2 - Retribution
پلتفورم : pc
ژانر: Add-on (Standalone) / Strategy (Real-time) / 3D
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English (ENG)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
نوع انتشار: Repack by Ultra
حمایت توسط : Relic Entertainment
درجه بندی سنی : +18
تبلت: enclosing
قابلیت آنلاین:دارد

Warhammer ® 40,000 ®: Dawn of War II ® - Retribution ™ نسخه دوم بازی معروف و زیبای Warhammer ® 40,000 ®: Dawn of War میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی THQ منتشر و توسط Relic Entertainment ساخته و حمایت شد. همه گیمر ها بازی قدیمی و زیبای Warhammer  40,000 را به یاد دارند.بازی ای که در آن زمان یکی از بهترین و سخت ترین بازی های استراتژی آن زمان بود.هم اکنون نسخه جدید از این بازی منتشر شده است که در ادامه به نقد کوتاهی از بازی و ارائه بازی میپردازم.داستان بازی Warhammer 40,000: Dawn of War 2 - Retribution : بهتر است بگوییم این بازی به هیچ عنوان داستان روشنی ندارد !!! اما همان طور که در نسخه های قبلی بازی نیز معمول بوده است شما در بین جنگی که بین سیارات خارجی و کهکشان راه شیری اتفاق افتاده وظیفه شما حمایت و حفاظت از کهکشان راه شیری در مقابل بیگانگان باشید...این وظیف تا آخر بازی "ثابت" و پابرجا میباشد... .بازی دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشد که در زیر به آن ها اشاره میکنیم :
-تک مبارزات انتخابی برای اولین بار در تارخ بازی Warhammer 40,000
-تاثیر تصمیمات تاکتیکی گیمر بر کلیه امور بازی
-بازی چند نفره با مهارت های خاص و توانایی استفاده از تسلیحات و تجهیزات منحصر به فرد
-انقلابی در گرافیک بازی های استراتژی
-موتور گرافیکی فوق العاده Essence Engine 2.0
-سطح استراتژی بالا
-جلوه های ویژه و جزئیات گرافیکی در حد عالی
 

دانلود بازی Warhammer 40,000: Dawn of War 2 - Retribution به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:17 ] [ سید حامد جلالی ]

 

دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed
 

 

 

نام بازی: Need for Speed Shift 2 Unleashed
پلتفورم : pc
سال انتشار: March 29 ,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts -Marcus Nilsson
حمایت توسط : Slightly Mad Studios
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

خرسندیم به عنوان اولین سایت ایرانی  اعلام کنیم نسخه ای جدید از بازی Shift از نسل Need for Speed با عنوان Need for Speed: Shift 2 Unleashed در تاریخ 28 مارس سال 2011 میلادی یعنی یک روز زودتر از موعد انتشار آن برای دانلود در سایت میهن دانلود آماده شده است.این بازی توسط کمپانی محبوب الکترونیک آرتز و کماپنی Marcus Nilsson منتشر و توسط کمپانی Slightly Mad Studios ساخته و حمایت شد.در ادامه نقد منصفانه ای ازبازی داریم و در ادامه مطلب به ارائه رایگان بازی می پردازم .نقد بازی : Need for Speed: Shift 2 Unleashedبرنده جایزه انتقادی نسل Need for Speed میباشد.طرفداران این سبک از مسابقات می تواند بار دیگر تجربه یک فضای نشاط آور را در این بازی داشته باشند.این بازی ویژگی های فوق العاده ای دارد:
- سطح جدیدی از دنیای بصری را در این بازی  شاهد خواهید بود.گیمر در این بازی در دیدگاه اول شخص تجربه ای بی نظیر را همراه خواهد داشت.
- دوربین جدید و فوق العاده بازی 
- رئالیسم حقیقی !! Shift 2 Unleashed فراتر از یک بازی شبیه سازی شده میباشد.
- برگذاری مسابقات قهرمانی FIA GT1 و GT3 - مسابقات قهرمانی اروپا
- طراحی منحصر به فرد اتومبیل ها همراه با جزئیات بالا
یک از ویژگی های بارز و مهم این بازی از دیدگاه منتقدان فیزیک و گیم پلی فضایی آن میباشد به طوری که مرز مشخصی بین این بازی و سایر بازی ها ایجاد میکند و شاید یکی از دلایل موفقیت این بازی همین باشد.بیشتر سایت های جهانی گیم به این بازی امتیاز تخیلی 9 از 10 را داده اند که البته شایسته داشتن چنین امتیازی میباشد!!!...

دانلود رایگان بازی Need for Speed Shift 2 Unleashed  در ادامه مطلب...

 

 


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 18:57 ] [ سید حامد جلالی ]

 

 

دانلود رایگان بازی ArmA 2 Reinforcements
 

 

 



نام بازی: ArmA 2 Reinforcements
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: April 5, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English & Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: E-Frontier
مدت زمان نصب بازی :23 الی 25 دقیقه
کرک: اتوماتیک
زبان صوتی بازی :انگلیسی
حمایت توسط : Bohemia Int.
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ArmA 2 - Reinforcements نام یک بازی فوق العاده جذاب و زیبا میباشد که نتیجه بیش از 10 سال تجربه ساخت بازی در سبک اکشن  میباشد.این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی E-Frontier منتشر و توسط Bohemia Int ساخته و حمایت شد.همه شما میدانید که نسخه های قبلی این بازی توانست گیمر های مختلف با هر سبکی و دیدگاهی  به سمت خود بکشان.این بازی در نوع خود بی نظیر میباشد.این بازی شما را در قلب یک بازی شبیه سازی قرن اخیر میبرد که تا کنون شبیه آن را در هیچ کجا ندیده اید. تکنولوژی cutting edge - گستردگی - جزئیات دقیق محیطی با گرافیک فوق العاده و اطلاعات دقیق جغرافیایی و وسایل نقیله اصل شما را در این بازی همراهی میکنند.شما گیمر محترم می توانید این بازی را به صورت جدا یا به صورت ترکیبی با نسخه اصلی بازیArma 2 بازی کنید.در این بازی بیش از 50 نفر به صورت همزمان میتوانند بازی کنند که یکی از ویژگی های این باز میباشد. ویژگی های بازی :
سلاح ها و وسایل نقیله منحصر به فرد : پیش برد مراحل به همراه تعدادیی زیادی سلاح های پیشرفته و بریتانیایی میباشد.
-بهبود موتور گرافیکی بازی : تمام وسایل نقلیه توسط گیمر در محیط بازی تعمیر میشوند !!! توپخانه ها و ... به طور تمام در اختیار شما میباشد و با فرمان شما شلیک آغاز میشود.
- مناطق جدید و ناشناخته و مد مولتی خیره کننده بازی
بازی ArmA 2 - Reinforcements در کل یک بازی ای میباشد که میتواند انتظارات یک گیمر را برآورد کند و یک بازیمطابق با استاندارد های سال 2011 میباشد که گرافیک خیره کننده آن یک ویژگی بارز آن میباشد که در بدو ورود به بازی متوجه آن میشوید.

دانلود رایگان بازی ArmA 2 - Reinforcements به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 18:47 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی Bulletstorm
 

 

 

نام بازی: Bulletstorm
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: Feb 22, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Epic Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی بسیار زیبا و جدید Bullestorm یکی دیگر از شاه کارهای کمپانی اپیک گیمز میباشد که در تاریخ 22 فبریه سال 2011 میلادی به صورت رسمی روانه بازار شد.ژانر این بازی اول شخص تیراندازی میباشد که حقیقتا طرفداران بسیاز زیادی را در دنیای گیم دارد. همه شما کمپانی اپیک گیمز را با بازی Gears of war   میشناسید. دقیقا ویژگی های بارز بازی Gears of War را در این
بازی متوانیم با رنگ و بوی دیگر به وضوح ببینیم.البته هدف از گفتن این جمله این نیست که اپیک گیمز یک کپی از بازی Gears of war را روانه بازار کرده !!! بلکه میخواهیم بگوییم محبوبیت بازی Gears of War آنقدر بالا بود که کمپانی ایپک گیمز بار دیگر شانس خود را در این محوریت امتحان کرد.شخصا معتقدم این بازی ترکیبی از بازی های Gears of War - Crysis2  و فضای مردگان 2 میباشد.فضای باز و نامحدود بازی  و گستردگی بیش از اندازه آن به بازی Crysis2  و دشمنان شما و طرز نابودی آنها از بازی فضای مردگان و نوع کاراکتر اصلی بازی - فعالیت ها و حرکت دوربین از بازی Gears of War شبیه سازی شده است.جالب است بدانید این بازی از سایت گیم اسپات که یک سایت معتبر جهانی در زمینه نقد و بررسی و ... بازی ها میباشد به این بازی امتیاز کلی 8 از 10 را داده است.به نظر بنده این امتیاز برای این بازی خیلی کم میباشد و انتظار می رفت امتیازی بالاتری را کسب کند.این گفته را میتوانید از امتیازی که گیمر های جهان به این بازی داده اند فهمید.بازی دارای یک داستان نسبتا مطلوب میباشد.هر چند که میتوانست بهتر از این باشد در حقیقت از کمپانی اپیک گیمز بیشتر از این ها انتظار می رود.داستان بازی : شما یا همان کاراکتر اصلی بازی به عنوان یک سرباز ملی در یک گروه ویژه به نام Echo کار میکند.فرمانده این گروه شما را روانه ماموریت های مختلفی میکند تا اینکه در یکی از این ماموریت ها شما متوجه میشوید فرمانده گروهتان بر خلاف انتظار دستور کشتار مردم بی گناه را میدهد.در اینجاست که شما .... !!! گرافیک بازی فوق العاده میباشد و در متن بازی بار ها و بار ها احساس میکنید در حال بازی کردن بازی Crysis2 هستید.(البته اگر کاراکتر های بازی را در نظر قرار ندهیم ) .مبارزات جذاب با چاشنی جلوه های ویژه لحظه های فوق العاده هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.اگر اهل هیجان هستید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید و آن را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید...

دانلود رایگان بازی
Bullestorm به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:56 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود رایگان بازی داستان اسباب بازی ها Toy Story 3

 

نام بازی: Toy Story 3
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Jun 15, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Disney
حمایت توسط : Avalanche Productions
درجه بندی سنی : +7
قابلیت آنلاین:ندارد

یکی از زیباترین
بازیهای موجود در دنیای گیم که مخلوطی از گرافیک فانتزی با ژانر اکشن میباشد بازی فوق العاده اسباب بازی های 3 میباشد.این بازی بر اساس انیمیشن زیبای آن ساخته شده است که در تاریخ 15 ژوئن سال 2010 توسط کمپانی نام آشنای دیزنی منتشر و توسط  کمپانی اوالانچ پروداکشن ریلیز شد . در ادامه به نقدی کوتاه از بازی و نقل قول هایی از سایت های گیم جهانی و ارائه بازی می پردازم. داستان بازی فوق العاده میباشد.تا کنون هر چه از کمپانی دیزنی دیده ایم همگی به نوعی دارای امتیازاتی برتر نسبت به سایر کمپانی های هم سبک میباشد.این بازی نیز به همین صورت میباشد.داستان : ماجرا از آن جا آغاز میشود که در اتاقی جمعی از اسباب بازی های جادویی جمع شده اند به طوری که کنترل و نظم اتاق به علت بی شماری اسباب بازی غیر قابل کنترل میباشد.هر کدام از اسباب بازی ها دارای یک توانای خاص خود میباشد.شخصیت اصلی این بازی همان کودک شماره های گذشته میباشد که اکنون به کاراکتری با شخصیت بزرگ تبدیل شده...آن شخص آندی میباشد که گفته میشود زمان آن رسیده که از اسباب بازی های خود دست بکشد و برای رفتن به دانشگاه آماده شود. در این هنگام هست که .... !!!توجه کنید شخصا معتقدم شماره سه این بازی به شدت به شماره های گذشته ان مربوط میباشد.این بدین معناست که چنان چه شماره های قبلی بازیرا انجام نداده اید پشت سر گذاشتن مراحل این بازی با توجه به وابستگی آن به سختی صورت میگیرد.بازی اسباب بازی های سه تا کنون امتیازی از سایت گیم اسپات نگرفته است اما پیش بینی میشود که با توجه به امتیاز های کلی که گیمر ها و منتقدان داده اند این بازیامتیازی حدود 8 از 10 را بگیرد که چنین امتیازی از چنین بازی با این سبک قابل تقدیر میباشد. سازندگان بازی در حین بازی هیجان شما را بارها و بارها به اوج میرسانند به طوری که شما را بیش از پیش مشتاق این بازی میکند.گیم پلی این بازی عالی میباشد و پیشنهاد میشود که حتما این بازی را دریافت نمایید.گرافیک بازی هم به نوعی میتوان گفت بی نظیر میباشد.برای پی بردن به این قضیه کافیست به کاراکتر ها یا شخصیت های بازی به خوبی و با دقت کافی نظر داشته باشید .همه چیز به بهترین نحو طراحی و پرداخته شده اند.موسیقی متن این بازی حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد جز اینکه شاید این موسیقی متن شاید سبب شد تا این بازی به یکی از خاطره انگیز ترین بازی های شما تبدیل شود.

دانلود بازی اسباب بازی های سه به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط
بازی و ... در ادامه مطلب....

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:49 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی استراتژی Patrician IV Rise of a Dynasty

نام بازی: Patrician IV Rise of a Dynasty
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی
سال انتشار: March 11, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Kalypso Media
حمایت توسط : Gaming Minds
درجه بندی سنی : نامشخص
قابلیت آنلاین:دارد

بهترین بازی شبیه سازی تجارت گامی بلند در جهت بهتر شدن برداشته است.نام این بازی زیبا Patrician IV Rise of a Dynasty میباشد که در 11 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Kalypso Media منتشر و توسط Gaming Minds ساخته و حمایت شد.این بازی نسبت به نسخه های قبلی در هر زمینه ای بهبود یافته است.به گونه ای که حالت بازی تا 4 نفر آن بیش از هر چیزی خود نمایی میکند.در این بازی فقط باید به فکر تجارت با دوستان و کشور های همسایه باشید و این هدف تا آخر بازی شما را همیاری میکند.بخش از فعالیت ما در دریای آزاد میباشد .بنابراین فراموش نکنید که ممکن است با اشخاصی به نام "دزدان دریایی " رو به رو شوید و تجارت شما را دچار لغزش کنند.شما (گیمر) به عنوان یک تاجر مشهور و بسیار ثروتمند با حاکمان بقیه بلاد ها جهت خرید اراضی معامله میکنید که در این معامله شما پیروز هستید.در کل میتوان موضوع بازی را قابل قبول دانست و به آن امتیاز خوبی داد.بازی دارای ویژگی های فوق العاده ای میباشد که در زیر به آن ها اشره میکنم:
-منطقه جدید تجاری در مناطق مرکزی شهر هایی مانند Berlin
      Nimwegen, Warschau and Kaunas
-دارا بودن مد 4 نفره(مدیریت تجارت خود در کنار سه نفر دیگر)
-دارا بودن شش سناریوی جدید که حتی گیمر های حرفه ای را نیز به چالش میکشد!!
-تبدیل به یک تاجر بزرگ میشوید به طوری که حرف اول را در تجارت میزنید
-بهیود ویژگی های بصری
-پیشرفت در زمینه های گیم پلی و هوش مصنوعی به وضوح دیده میشود.

دانلود بازی استراتژی Patrician IV Rise of a Dynasty به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:38 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Winter Sports 2011 Go for Gold
 

نام بازی: Winter Sports 2011: Go for Gold
پلتفورم :
pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:
English
فرمت ایمیج:
ISO
ناشر:
DTP
حمایت توسط :
RTL Entertainment
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

هر ساله با نزدیک شدن به رقابت های زمستانی و سال جدید میلادی بازی ورزش های زمستانی نیز منتشر میشود و گیمر های زیادی را در دنیای گیم به خود جذب میکند.امسال نیز نسخه جدیدی از این بازی منتشر شده است.نام این بازی
Winter Sports 2011: Go for Gold میباشد که در 2011 توسط کمپانی DTP منتشر و توسط RTL Entertainment ساخته شد.بازی Winter Sports 2011: Go for Gold یک بازی جامع و شامل میباشد که تمامی رقابت ها به همراه تمامی رشته ها با امکان شخصی سازی را در خود جای داده است.به نقل از منتقد های حرفه ای بازی های زمستانی هیجان انگیز ترین بازی های موجود در دنیای گیم میباشد.یکی از نکات بازی Winter Sports 2011: Go for Gold این میباشد که حالت چند نفره آن نسبت به شماره های گذشته بهبود یافته و تمامی باگ های گذشته آن نیز برطرف شده است.در این بازی با توجه به نوع بازی و این که چند نفره بازی میکنید میتوانید تاکتیک ها و استراتژی های خاصی را مد نظر قرار دهید.بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.فیزیک این بازی عالی میباشد .از چنین بازی با چنین ساختاری  چنین فیزیکی دور از ذهن نمیباشد.در حقیقت داشتن یک فیزیک عالی در این بازی با توجه به ماهیت آن لازم میباشد.اگر منصفانه به این بازی نگاه کنیم باید به این نکته اعتراف کنیم که به راستی گرافیک کاراکتر های بازی بسیار عالی میباشد.اما فاصله زیادی با حقیقت دارد.یک مثال خوب برای قیاس گرافیک این بازی میتوان به بازی فار کرای 1 اشاره کرد که گرافیک خوبی دارد اما با حقیقت فاصله دارد.در این بازی بیش از 50 نوع مسابقه ورزشی موجود میباشد که هر کدام دارای چندین حالت و سبک میباشد که با این حساب تمام کردن این بازی به مدت زمان زیادی احتیاج دارد.صدا گذاری بازی نیز خوب میباشد و میتوان به آن امتیازی خوبی داد.تا کنون امتیازی در سایت گیم اسپات به این بازی داده نشده است اما پیش بینی میشود با توجه به امتیاز هایی که در نسخه های قبلی به این بازی داده شده است این نسخه امتیاز 8.5 از 10 را دریافت کند...



دانلود بازی 
Winter Sports 2011: Go for Gold به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی و .... در ادامه مطلب


ادامه مطلب ....
[ جمعه 25 / 12 / 1389برچسب:, ] [ 1:16 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود رایگان بازی جدید Dragon Age 2

 

 

 

نام بازی: Dragon Age 2-RELOADED
پلتفورم :
pc
ژانر:اکشن
سال انتشار:
March08,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:
English, German, French, Spanish, Italian, Polish, Russian
فرمت ایمیج:
ISO
ناشر:
Electronic Arts
حمایت توسط :
BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

عصر اژدها نام بهترین بازی اکشن دنیای گیم میباشد که با عنوان Dragon Age 2 در تاریخ 8 مارچ 2011 توسط الکترونیک آرتز منتشر و توسط کمپانی BioWare ساخته شد.طبق آخرین آماری که کمپانی الکترونیک آرتز از این بازی ارئه کرده است این بازی تا کنون برای تمامی پلتفورم ها بیش از سه میلیون و دویست هزار نسخه فروش داشته است.این رقم بسیار تکان دهنده میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر بازی دارم و به ارائه بازی میپردازیم. سال 2011 را میتوان سال بازی ها پرفروش و فراتصور دانست.سالی که اولین بازی منتشر شده در ان با بازی
Dead space 2 آغاز شد و تا اینجا رسید که بازی دیگیری با نام Dragon Age 2 روانه بازار شد و به گفته خیلی از گیمر ها و منتقدان با بهترین بازی اکشن دنیای گیم روبه رو هستند.البته شخصا معتقدم چنین نقدهایی به علت حساسیت ها و تازگی های انتشار میباشد.در حقیقت قضاوت برای این امر بسیار زود میباشد.کاراکتر اصلی بازی شخصیتی به نام "هاک " میباشد .پناهنده ای بی پول که برای افزایش قدرت و برای تبدیل شدن به مهمترین شخصیت جهانی دست بکار شده است... .ویژگی های حماسی این بازی شما را در جریانی واقع بینانه قرار میدهد.البته نقش تخیلات و تاثیر شما بر روند بازی را نباید فراموش کرد. این بازی از سایت معتبر گیم اسپات امتیاز کلی 8 از 10 را گرفته است و در یک کلام شایستته گرفتن واژه great را از این سایت داشته است.جاب است بدانید منتقدین به این بازی امتیاز 8.4 از 10 را داده اند که شخصا معتقدم این امتیاز واقع گرایانه تر میباشد . در این بازی در هر لحظه مجبور به مبارزه هستید.در حقیقت مجبور به مبارزه برای حفظ بقای خود در جهان هستید.شما باید متحدین خون آشام را از بین ببرید. وظایف دیگری نیز در این بازی دارید و آن متراکم کردن ثروت و شهرت - تثبیت جایگاه خود در تاریخ و... .این را فراموش نکنید که شما یکی ار معدود افرادی بودید که به هنگام تخریب خانه خود فرار کردید . فرار برای رسیدن به اهدافی که ذکر کردیم... . بازی دارای نواوری های جالبی میباشد اما تقلید هایی را که از بازی های معروف داشته نباید فراموش کرد.یکی ز بارزترین تقلید ها به نظر بنده دوربینی است که از آخرین نسخه بازی شاهزاده ایرانی برداشته است.موارد دیگری نیز میباشد که از حوصله این مطلب خارج هست. نکته بسیار مهمی که میتوان به آن اشاره کرد شخصیت پردازی ای هست که در این بازی با آن مواجه هستیم.هر چند که شخصیت قهرمان شمشیر بدست !! به عنوان الگویی برای بازی ساز ها تبدیل شده اما این بازی به مراتب بالاتر از انتظار ها در این حوزه خود را نشان داده است.صداگذاری بازی نیز امتیاز خوبی گرفته است. گرافیک و همچنین فیزیک بازی امتیاز متوسط رو به بالا گرفته است.امتیازی مغقول و شایسته ای میباشد. برای آشنایی با سبکی نسبتا جدید در ژانر اکشن این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید...



دانلود رایگان بازی Dragon Age 2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 25 / 12 / 1389برچسب:, ] [ 1:8 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت